Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 9 BOBBER - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
Grijs
Vermogen:
Teller:
18.369 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
MOTO GUZZI V 9 BOBBER

Bouwjaar 2018

Km stand 18365

Zeer nette goed onderhouden motor , onderhoudshistorie aanwezig , bij ons een beurt gehad en staat dus helemaal startklaar voor het nieuwe seizoen

3 maanden garantie 

Inruil is mogelijk 
  • Deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )

    Inruil en financiering mogeliijk.

    Altijd incl. 7 dagen gratis allrisk verzekering.

    Bezorgen door heel nederland mogelijk. 

    3 maanden garantie 

    Otomoto is dé motorzaak en autogarage in Ten Boer, nabij Groningen. Bij ons kunt u terecht voor motorverkoop, auto- en motoronderhoud, reparaties en winterstalling. Daarnaast beschikken we over een moderne wasstraat en wasbox voor een complete verzorging van uw voertuig. Wij helpen klanten uit Ten Boer, Groningen en omstreken met alles voor hun motor of auto – snel, vakkundig en persoonlijk

    www.otomoto.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Otomoto
Handelsweg 12
Ten Boer
Plan de route
050-3021624
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1923 - In 1923 besloot BMW zich meer op motorfietsen te richten, omdat het Verdrag van Versailles de productie van vliegtuigen verbood. In dat jaar draaide Max Friz de Bayernmotor 90° in het frame en de eerste BMW-motorfiets die het eigen merk mocht voeren was een feit. Dit was de R 32. De motor had globaal dezelfde opbouw zoals die tot op de dag van vandaag door BMW wordt gebruikt: een langsgeplaatste, luchtgekoelde tweecilinderboxermotor met een aandrijfas naar het achterwiel.
© 2000 - 2025 Motoroccasion