Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 10.250,- p/mnd klik hier
2016, 34035 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2016, 19452 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2016, 29367 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 11.499,- p/mnd klik hier
2016, 33000 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
2016,
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2017, 79821 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 10.390,- p/mnd klik hier
2017, 39623 Km
YAMAHA MT 10 TOURING
YAMAHA MT 10 TOURING
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2017, 29800 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2017, 31128 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 10.890,- p/mnd klik hier
2017, 26463 Km
YAMAHA MT 10
YAMAHA MT 10
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2017, 27039 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2017, 16857 Km
YAMAHA MT 10
YAMAHA MT 10
€ 12.490,- p/mnd klik hier
2017, 9100 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 10.650,- p/mnd klik hier
2018, 40100 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2018, 36114 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2019, 30387 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 13.249,- p/mnd klik hier
2019, 26057 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2020, 19900 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 12.499,- p/mnd klik hier
2020, 10775 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 12.999,- p/mnd klik hier
2020, 10767 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion