Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA R7
YAMAHA R7
€ 8.500,- p/mnd klik hier
2022, 23250 Km
YAMAHA YZF R7
YAMAHA YZF R7
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2022, 39382 Km
YAMAHA R7
YAMAHA R7
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2022, 8005 Km
Merkdealer
YAMAHA YZF R7
YAMAHA YZF R7
€ 10.199,- p/mnd klik hier
2022, 3143 Km
Merkdealer
YAMAHA R7
YAMAHA R7
€ 10.249,- p/mnd klik hier
2022, 6789 Km
YAMAHA YZF R7
YAMAHA YZF R7
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2022, 16591 Km
Merkdealer
YAMAHA YZF R7 WORLD GP 60TH ANNIVERSARY
YAMAHA YZF R7 WORLD GP 60TH ANNIVERSARY
€ 9.790,- p/mnd klik hier
2023, 21195 Km
YAMAHA R7
YAMAHA R7
€ 10.249,- p/mnd klik hier
2023, 1893 Km
YAMAHA R7 WORLD GP 60th ANNIVERSARY
YAMAHA R7 WORLD GP 60th ANNIVERSARY
€ 10.800,- p/mnd klik hier
2023, 9376 Km
YAMAHA YZF R7
YAMAHA YZF R7
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2025, 2400 Km
Merkdealer
YAMAHA YZF R7
YAMAHA YZF R7
€ 10.499,- p/mnd klik hier
2025, 2400 Km
Merkdealer
YAMAHA YZF R7
YAMAHA YZF R7
€ 11.099,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA YZF R7
YAMAHA YZF R7
€ 11.099,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA YZF R7
YAMAHA YZF R7
€ 11.099,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA YZF R7
YAMAHA YZF R7
€ 11.099,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA YZF R7
YAMAHA YZF R7
€ 11.099,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA YZF R7
YAMAHA YZF R7
€ 11.099,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA YZF R7
YAMAHA YZF R7
€ 11.099,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA YZF R7
YAMAHA YZF R7
€ 11.099,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA YZF R7
YAMAHA YZF R7
€ 11.099,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion