Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 5.895,- p/mnd klik hier
2010, 36259 Km
Merkdealer
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2010, 25000 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.390,- p/mnd klik hier
2011, 27001 Km
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 5.700,- p/mnd klik hier
2011, 15988 Km
Merkdealer
YAMAHA FZ 8 FAZER
YAMAHA FZ 8 FAZER
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2011, 20429 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.850,- p/mnd klik hier
2011, 36122 Km
YAMAHA FZ 8 FAZER ABS
YAMAHA FZ 8 FAZER ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2011, 29051 Km
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2011, 38930 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2012, 29675 Km
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2012, 34983 Km
YAMAHA FZ 8 FAZER
YAMAHA FZ 8 FAZER
€ 5.900,- p/mnd klik hier
2012, 29800 Km
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2012, 37952 Km
YAMAHA FZ 8 FAZER ABS
YAMAHA FZ 8 FAZER ABS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2012, 25142 Km
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 6.150,- p/mnd klik hier
2012, 29800 Km
YAMAHA FZ 8 FAZER ABS
YAMAHA FZ 8 FAZER ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2013, 29813 Km
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 5.750,- € 5.995,- p/mnd klik hier
2013, 28848 Km
Merkdealer
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 6.199,- p/mnd klik hier
2013, 7340 Km
YAMAHA FZ 8 FAZER GT ABS
YAMAHA FZ 8 FAZER GT ABS
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2013, 34771 Km
Merkdealer
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.740,- p/mnd klik hier
2014, 19125 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 6.350,- p/mnd klik hier
2014, 22371 Km
Wist u dat: In de motortaal "Dry sump" betekent: Smeersysteem voor het motorblok van een viertakt motorfiets waarvan de carterpan (sump) niet als opslagplaats voor de smeerolie wordt gebruikt (dry). Daarvoor wordt een aparte uitwendige olietank benut. Dit smeersysteem werkt gewoonlijk met twee oliepompen: één om de olie onder druk naar de te smeren delen in het motorblok te voeren, en een andere (retour)pomp om de olie naar de olietank terug te pompen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion