Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

PIAGGIO  MP3 250 IE - 2009

Bouwjaar:
2009
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
39.291 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Driewielige scooter met stabiel en veilig rijgedrag, comfortabele zithouding en praktische wendbaarheid. Mag gereden worden met autorijbewijs, ideaal voor zowel woon-werk als ontspannen tochten.


  • Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas

    Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Outlet Deventer
Deventerweg 6
Bathmen
Plan de route
06-38357616
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion