Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Suzuki GSR 600 NL motorfiets!
4.495,- of vraag vrijblijvend financiering aan !
Opties en Accessoires:
• bj. 2010
• 12.693 KM
• Sport uitlaat
• Nieuwe set banden
• NL motorfiets
• Boekjes compleet
• Sleutels compleet
• Incl. volledige service beurt
• Inclusief garantie!
• Financiering op maat
• 5 dagen Allrisk verzekering ( op aanvraag bij de koop )
Veel enthousiasme en passie! Dat is VBM Motoren in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim zeventien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. De passie voor motoren is omgezet naar een eigen bedrijf met werkplaats, hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service.
Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 5 dagen all risk verzekering.
Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, of tijdens openingstijden.
Donderdag 10:00 / 17:00
Vrijdag 10:00 / 17:00
Zaterdag 10:00 / 15:00
Daarnaast werken wij op afspraak.
VBM Verbeek Motoren Oirschot
Telefoon / Whatsapp 0031622042482
Instagram / Facebook @VBMmotoren
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, luchtgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
Boring x slag | 67 mm x 67 mm |
Cilinder inhoud | 599 cc |
Comp. verhouding | 12.8:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 98 (34) pk / 72(25) kW bij 12000 tpm |
Max. koppel | 64.7(47) Nm bij 9600 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16.5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Deltabox |
Vering voor | Conventionele telescopische voorvork 43 mm, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, veerweg 120 mm |
Vering achter | Swingarm, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning 7-voudig instelbaar, uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 130 mm |
Remmen voor | Dubbele 310 mm |
Remmen achter | 220 mm schijf |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1400 mm |
Lengte | 2090 mm |
Breedte | 775 mm |
Hoogte | 1075 mm |
Zithoogte | 785 mm |
Drooggewicht | 208 (rijklaar), kg |
Leverbare kleuren | Zwart, Metallic grijs, Wit |
Beschrijving | Suzuki zette in 2006 de trend met de introductie van de nieuwe GSR, het 600cc broertje van de nieuwe B-King. Een perfecte combinatie tussen Europese styling en technologisch hoogstaande Japanse techniek: Modern art meets race technology.

De GSR, een hoog vermogende, totaal vernieuwende sports-naked met een originele, innovatieve styling en een ongeëvenaard rijcomfort. Technologisch en qua afwerking de meest geavanceerde motorfiets in zijn klasse, het product van het trendsettende Suzuki. |
 | Oirschot, Noord-Brabant |
 | 06-22042482 |
Een stukje historie: BMW in 1997 - In 1997 werd de R 1200 C-serie geïntroduceerd. Met deze cruiser betrad BMW een pad dat men tot dan toe gemeden had. Cruisers en customs van de Japanse concurrentie hadden intussen allemaal een V-twin motorblok gekregen, om de gelijkenis met het "origineel" van Harley-Davidson zo dicht mogelijk te benaderen. BMW gebruikte een grotere versie van de oilhead-boxermotor en bracht de R 1200 C uit, die meteen een hoofdrol speelde in de James Bond film Tomorrow Never Dies. De machine leek op geen enkele manier op de gangbare cruisers, men had juist zijn best gedaan om de telelever voorvork optisch zo goed mogelijk uit te laten komen, net als de enkelzijdige achterwielophaning, waarbij het paralever-systeem achterwege was gelaten. De R 1200 C werd nog enkele malen opgewaardeerd en er kwam ook een meer toergerichte versie, de R 1200 CL. Er werden in totaal ongeveer 41.000 machines geproduceerd, en in 2004 verdwenen de BMW Cruisers weer van de markt.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SUZUKI