Nieuwsbrief:

SUZUKI  GS 850 - 1979

62948 Km
Rood
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Prachtige motor van 43 jaar oud!

# belastingvrij!
# oldtimerverzekering!

# word alleen maar meer waard!

Rijd nog steeds erg goed.
Zo goed als origineel.

Ziet er echt nog netjes uit maar met wat extra aandacht kan hij nog veel mooier worden!

Een echte klassieker.

Origineel al voorzien van een gear indicator / gear position.
En het werkt nog goed ook!
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1972 - De BSA Group heeft een oplopende schuld van 3,3 miljoen pond. Het bedrijf besluit in 1972 dan ook om het personeelsbestand te reduceren van 3.000 werknemers naar 1.000 door samenvoeging van produktielijnen. Turner overlijd en Poore, ook redder in 1960, neemt de plaats over. Zonder waarschuwing kondigt hij in september 1974 de sluiting van de fabriek in Meriden aan. Omdat er van de 4500 arbeidsplaatsen er 3000 al direct verdwijnen en ook hun produkt in handen van een concurrerende firmaF dreigt te vallen houdt het personeel een staking. Hierop wordt direct de fabriek gesloten. Poore overweegt ook om de naam Triumph op de goedkopere Norton modellen te voeren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion