Nieuwsbrief:
Nieuwsbericht
02-01-2025
Kawasaki online nieuwsmagazine 2025

Na 2024 winnend te hebben afgesloten als de nieuwe marktleider van 2024, is Kawasaki voornemens het nieuwe jaar gelijk goed te beginnen met de nieuwste editie van ons Kawasaki Nieuws e-magazine!

Comfortabel vanuit huis kun je kennismaken met de indrukwekkende nieuwe Kawasaki-modellen voor 2025. Inclusief de nieuwste kleurstellingen en beschikbare accessoire pakketten, waarbij het klantvoordeel op kan lopen tot wel € 900,-. Een groot deel van deze modellen is al beschikbaar bij onze dealers. Breng een bezoek aan een showroom en laat je informeren, inspireren en verrassen. 

Met 9 gloednieuwe modellen zijn we er meer dan klaar voor om het seizoen van 2025 in te gaan!

Bekijk nu het digitale Kawasaki 2025 Nieuws magazine:
⇒  https://kawasaki.ws/NL-News-2025

Ben je benieuwd naar een Kawasaki dealer bij jou in de buurt en weten wat er te koop is?

De nieuwe of gebruikte Kawasaki koop vind je op Motoroccasion.nl.



Bron: Motoroccasion.nl

Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion